Re: [NOVICE] CentOS 4.7: apxs/apxs2

Nikolaj de Fine Licht wrote:
Hej - dette er mit første indlæg på denne liste, jeg er ny på Linux (årelang Mac-bruger).

I forbindelse med at jeg forsøger at installere mod_h264_streaming på en CentOS 4.7 installation med Apache 2.0 er jeg stødt på, at apxs/apxs2 tilsyneladende ikke er installeret, og jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg kommer videre.

De kommandoer jeg forsøger at køre er:

svn export http://h264.code-shop.com/svn/h264/tags/mod_h264_streaming-2.0/apache apache_http_h264_streaming svn export --force http://h264.code-shop.com/svn/h264/tags/mod_h264_streaming-2.0/mp4split apache_http_h264_streaming
cd ~/apache_http_h264_streaming
sudo apxs2 -c -i mod_h264_streaming.c moov.c

men jeg får

sudo: apxs2: Command not found

Jeg har forsøgt "yum install apxs" og "yum install apache2-threaded-dev" og forskellige lignende varianter men får blot "No Match for argument..."

Så nu er jeg lidt stuck. Målet er at blive istand til at pseude-streame video fra min CentOS 4.7/Apache webserver.

Jeg har ikke Centos, men måske skal du installere httpd-devel?.
Se her:
http://www.webmasterworld.com/apache/3757674.htm

--
Med venlig hilsen