Re: [NOVICE] flytte højt vindue op

Atte André Jensen skrev:

> Jeg er ikke helt med. Jeg kører i den maksimale opløsning, så der er
> ikke mere at komme efter i den retning. Eller misforstår jeg?

Man kan jo også sætte en lille skærm op til at bruge en større
virtuel opløsning, så kan man flytte "vinduet" så man kan se alt på
den større virtuelle desktop.
f.eks. virtuelt 1280x1024 på en fysisk 800x600 skærm.

Eller gøre som vi gjorde i gamle dage, og brugte en rigtig windowmanager
som fvwm, enlightment med flere....
Der kan en applikation være over flere vinduer på desktop'en.
Det ophørte af en eller anden årsag med Gnome, KDE & Co,
måske fordi man kunne få 40" fladskærme til sin computere ;-)