screensaver starter ikke....

Hejsa....

Jeg har en screensaver der ikke vil starte.
Det er ligegyldigt hvilken en jeg vælger, så det er ikke selve
"programmet", det må være et sted i "systemet".

Ligegyldigt hvilken screensaver jeg vælger virker det fint med
opsætningen, og når jeg trykker på "test" virker det som det skal.
Jeg sætter den til at starte efter f.eks. 5 min, men den starter ikke
selv.

Kører kubuntu jaunty, kde4.

Nogle forslag???

Nå ja, skal måske lige nævne at det har virket for nyligt, og jeg
synes ikke at jeg har rørt noget der skulle have indflydelse, andet
end at slå den fra/til ind imellem...

pft
Danjel