Re: [NOVICE] ubuntu 64 bit, firefox, java og netbank

On 27 May 2009 at 23:08, Martin Jochimsen wrote:

> about:plugins siger IcedTea. (og det er nok ikke en 64-bit version!)
> Da Icedtea plejer at virke i 32-bit Ubuntu, kan jeg så afinstallere
> 64-bit Firefox'en og så installere 32-bit versionen - med risiko for at
> det bliver kompliceret?! Jeg tør næsten ikke at spørge, men kan du gi' mig
> et link til en "sikker" sun-java-guide?

Jeg har installeret "sun-java" fra repos, det virker fint, sun
checkside siger nogle gange at jeg er en version bagud, men har ikke
haft problemer på hjemmesider, eller i min bank....
Jeg bruger dog kun 32 bit, men mon ikke de har den med i 64 bit
versionen også??