Overfør liste med installerede programmer til ny in stallation

Hej liste

Det er sikkert helt vildt let, men:

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg laver en liste over de
programmer jeg har installeret på min nuværende installation (Ubuntu
8.04), så jeg let kan installere alle de samme programmer på en anden
computer hvor jeg også skal køre ubuntu?
Det er lidt træls at skulle sidde og klikke hele vejen igennem listen
i synaptic...

mvh
Folmer

--
Folmer Fredslund
Selma Lagerløfs Allé 21 st.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]