Re: [NOVICE] netbank under Ubuntu 8.10

Martin Schlander skrev:

> Mig bekendt så virker alle danske netbanker uden videre med Firefox hvis man
> har en korrekt installation af Sun Java+browser-plugin.
>
> Der kan være mindre issues med at få de rette felter i fokus og den slags -
> eller hvis man nørder med 64-bit, eller mindre udbredte browsere som Opera
> eller Konqueror eller forsøger sig med helt frie Java-implemententationer
> eller lign.
>
> Undtagelsen er så lige Danske Bank, men det er ikke muligt at "skære ind til
> benet" og forklare dem noget, for problemerne kommer og går løbende i takt
> [...]

Jeg er så paranoid at jeg forestiller mig at Danske Bank har sådan en
maskine, men at de for at tækkes en bestemt leverandør bruger kræfter på
at 'nedtimere' deres løsning så den kan bruges med MAC men ikke med Linux.

/esni

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]