Linux VPS

Jeg er en lille smule ærgerlig. Jeg er i gang med at finde mig en ny server
løsning til mine små projekter. Derfor ser jeg på vps løsninger da jeg synes
at de er til at betale i dag.
Dog kan jeg ikke forstå hvorfor de er dyrere når det handler om ram.

Når jeg laver noget er det i java og derfor vil jeg gerne have en mængde ram
til rådighed og det er det som koster i linux vps løsninger.
Jeg vil hade at skulle skifte til en windows server da, jeg foretrækker en
linux løsning.
Er det mig som tænker forkert? skal jeg ikke have den mægde tilrådighed som
jeg ønsker. Jeg går pt efter 1024 mb med en pris på under 30$
Hvordan bruges linux swap område, skal det indgå i beregningen?

I øjeblikket prøver jeg løsninger fra linode (linux) og vpsland (windows).
Ingen af dem er pt. til at snakke med mht ændring af ram mængde, fordi de
kun bruger en standard opsætning.

Det er sådan lidt arrgh.

Suk

Carsten

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]