Re: [NOVICE] netbank under Ubuntu 8.10

Steen Jensen skrev:

> Kan da lige bekræfte ovenstående. Selv på Windows giver Danske Bank
> problemer, hvis man anvender Firefox og især Firefox på 64-bit Windows.
>
> BEC giver ingen problemer og fungerer på Linux med Firefox. Det samme
> gælder Nordea.

Efter megen bøvl med 2 forskellige netbanker, kører mit system nu igen
java overalt.

Jeg bruger Suse 11.0 64 bit, med Firefox 3.xx med java installeret efter
anvisningerne på denne side:
https://jdk6.dev.java.net/plugin2/#SUPPORTED_PLATFORMS

mvh mogens

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]