Re: [NOVICE] Overfør liste med installere de programmer til ny installation

Folmer Fredslund skrev:
> Hej liste
>
> Det er sikkert helt vildt let, men:
>
> Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg laver en liste over de
> programmer jeg har installeret på min nuværende installation (Ubuntu
> 8.04), så jeg let kan installere alle de samme programmer på en anden
> computer hvor jeg også skal køre ubuntu?
> Det er lidt træls at skulle sidde og klikke hele vejen igennem listen
> i synaptic...

jeg bruger "dpkg -l" fra commandolinie

Evt. :
 dpkg -l > pakkeliste.txt

så gemmes listen.

Men det kommer jo lidt an på hvad du vil bruge listen til....

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]