Re: [NOVICE] hvordan hente data ud af defekt pc?

On Wed, 18 Feb 2009 14:29:30 +0100, Nils Grøngaard <sslug@sslug> wrote:

<klip>
Hos Zitech fandt jeg kun 3,5" bokse, men deres side er under ommøblering, så det kan jo være at de fører 2,5" også, det fremgår bare ikke. Men en hurtig søgning på nettet gav denne her til 140 kr. inkl. forsendelse som det billigste bud:

http://www.pixmania.com/dk/dk/1394039/art/advance/eksternt-lagringskabinet.html

- er det ikke det rigtige?!

Kan nogen af jer gennemskue, hvad jeg skal bruge af kabel til at forbinde den? Er det samme slags kabel, som man bruger til eksterne hdd? - Jeg har nemlig i forvejen en WD Elements ekstern 500 GB hdd.
Dette har været en formidabel løsning for mig flere gange:
http://www.nierle2.com/dk/artikel/5191/USB_2.0_til_S-ATA-IDE_Adapter_med_stromforsyning.html

--
Med venlig hilsen
/Zmit/

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]