netbank under Ubuntu 8.10

Hej sslugere
Vil forsøge at køre også netbank med Ubuntu 8.10, således at jeg kan skrotte WINDOWS helt. Jeg har tidligere med Fedora kunnet logge ind på netbank - det var med KDEs Konqueror. Nu bruger jeg den nye Firefox, og får en fejlmeddelelse fra BEC (edb-centralen): "DIN BROWSER UNDERSTØTTER IKKE JAVA" (!) JAVA JRE 1.6.0_11 er installeret. Jeg forsøgte også fra en anden bærbar med Ubuntu, hvor jeg har JDK 1.6.0_04 installeret, og kørt javac/java (med held), her får jeg også at vide: DIN BROWSER ....osv

Jeg har sendt BEC en mail, men forventer ikke svar, fordi de udtrykkeligt nævner, at de ikke supporter linux. Det som undrer mig, er, at det virkede under Fedora ver.6 , men ikke under den nye Ubuntu 8.10.

HAR NOGEN ERFARING MED NETBANK UNDER linux/firefox browseren, OG HAR FÅET DET TIL AT VIRKE, VIL JEG VÆRE YDERST TAKNEMLIG FOR ET TIP. (ps: jeg kan af firefox konfigurationen se, at både java og javascript er aktiveret, så det må være noget andet -https indstillinger?)
mvh
G.S

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]