Re: [NOVICE] Ubuntu kurser?

Mit problem er, at min viden ikke er systematisk, men tilegnet hist og
pist. Derfor efterlyser jeg både noget, der ligner et alternativt PC
kørekort såvel som noget, der nærmer sig en professionel
certification.

Mvh,

Brian

2009/2/9 Martin Schlander <sslug@sslug>:

> I bestyrelsen har vi talt lidt om måske at forsøge at arrangere et lille
> aftenkursus på 6-8 kursusgange som tager folk igennem de basale ting til
> hjemme-desktop-brug, f.eks.:
>
> - introduktion
> - installation
> - desktop
> - almindelige programmer (OOo, gimp etc.)
> - pakkehåndtering
> - terminal
> - troubleshooting
> - hvad er fri/open source software
>
> Og måske efterfølgende at udstyre folk med et "linux-kørekort" baseret på
> [...]

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]