redigere i firefox autocompletion forslag

Når man skal udfylde en web formular hjælper firefox ( og andre browsere ) typisk med forslag udfra hvad man har indtastet tidligere.

F.eks. anvender jeg ofte en side hvor firefox foreslår mig 3 forskellige email adresser, som jeg tidligere har indtastet.

Kan man redigere i disse forslag?
Jeg vil f.eks. gerne slette to af disse email adresser fra forslagslisten, idet den ene email adresse er stavet forkert, og den anden anvender jeg ikke længere.

/ Kristian

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]