Re: [NOVICE] Ubuntu kurser?

Stavekontrol kører fra begyndelsen til slutningen af en e-mail. Jo
flere beskeder, jo længere e-mailen og stører risiko for at flere tegn
og stavefejl sniger sig ind. Så skal man enten afvise flere og flere
fejlagtig rettelser før man kan køre en stavekontrol på egen tekst
eller gå over til at skrve teksten i et andet program og
klippe-klistre selve teksten. Det er simpelthen for bøvlet.

2009/2/11 Frank Damgaard <sslug@sslug>:

> nu tabte jeg tråden helt,
> stavekontrol har da vist ikke noget med citatteknik at gøre? eller ?
>

> --
> http://www.usenet.dk/?side=citatteknik
> den kan anbefales...

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]