Re: [NOVICE] Ubuntu kurser?

Steen Jensen skrev:

Brian Durant skrev:
Mit problem er, at min viden ikke er systematisk, men tilegnet hist og
pist. Derfor efterlyser jeg både noget, der ligner et alternativt PC
kørekort såvel som noget, der nærmer sig en professionel
certification.

Mvh,

Brian

Som du selv skriver, er din viden ikke systematisk. Vil du ikke godt være lidt mere systematisk og altid skrive nedenunder! Du topposter konsekvent!

Fra Brian Durant har jeg fået sendende følgende direkte, som jeg lægger ind her, da jeg finder det relevant at delagtiggøre brugerne:

Brian Durant skrev:
Det er fordi jeg ikke gider at køre stavekontrol på alle andres
stavefejl. Mig bekendt findes der kun få mennesker efterhånden der
gider at brug krudt på at diskutere spørgsmålet.

Med venlig (og jeg mener det) hilsen,

Brian

--
Med venlig hilsen
Steen Jensen

INTET er umuligt for den, der ikke selv skal gøre det!

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]