Re: [NOVICE] Ubuntu kurser?

Brian Durant skrev:
Stavekontrol kører fra begyndelsen til slutningen af en e-mail. Jo
flere beskeder, jo længere e-mailen og stører risiko for at flere tegn
og stavefejl sniger sig ind. Så skal man enten afvise flere og flere
fejlagtig rettelser før man kan køre en stavekontrol på egen tekst
eller gå over til at skrve teksten i et andet program og
klippe-klistre selve teksten. Det er simpelthen for bøvlet.