Re: [NOVICE] knoppix nyt wirelessnetkort

On 1/28/07, Dennis Knap <sslug@sslug> wrote:
Nu sidder jeg og har hentet knoppix og gerne vil bruge netværksdelen af
knoppix (ellers er der jo ikke så meget sjov i det). Men jeg kan sgu ikke
få knoppix til at genkende mit netkort, så jeg kan ikke finde min router.

Er der et sted hvor man kan finde drivere til netkort under linux?

du kunne jo starte med at oplyse hvilket netkort du har ;) åben evt en terminal og skriv kommandoen `lspci` og se om du kan identificere hvilken linie der beskriver dit netkort -- regards Bjørn Hartfelt // bjuhn_com

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-02-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]