Re: [NOVICE] Flash-pen og telefonnr. til CBS

Den Sun, 28 Jan 2007 09:50:13 +0100
skrev "Lise" <sslug@sslug> :

> Hej
> Tak til alle der har svaret mig.Jeg må nok erkende at det kan jeg ikke finde ud af selv.
>
> Phillip... der var blandt dem, der var så venlig at svare mig nævnte....CBS hvor Linux holder møder hver onsdag som jeg forstod.
> Jeg mener at huske at der var et telefonnummer man skulle ringe på for at komme ind.
> Jeg har forlagt det nummer, jeg troede jeg havde gemt det i min Linux-mappe   hmmm.
> Vil du oplyse det igen Phillip. :))
> Lise

Hej Lise :-)

Hvis du mister NOVICEmails, så kan du altid finde dem her:

http://sslug.dk/emailarkiv/novice/

Iøvrigt er søgefunktionen på sslug.dk en fremragende måde at skaffe information på.
Den gennemsøger alle mails fra postarkivet, som dækker alt mellem himmel og jord.

Kig på http://sslug.dk/emailarkiv/

Stig C.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-02-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]