Re: [NOVICE] Linux på en Mac Pro

Jim Oksvold skrev:

On 1/19/07, Per Jensen <sslug@sslug> wrote:
Jeg er absolut tumpe når det handler om Linux. ....
Så langt så godt. I med Linux DVD'en (havde lige hentet Mandiva 10,2 ned
fra nettet) og så igang. Valgte opstart fra dvd og Linux startede op.
Linux gik nu ret hurtigt i stå - programmet kunne ikke som på min bærbare
pc selv finde HD, drev og så videre og jeg aner ikke hvad jeg skal skrive
på de kommandoer den forlanger.
Er det hele bare for nyt endnu til det kan lade sig gøre eller hur?

http://www.mactel-linux.org/wiki/Main_Page

http://www.osxbook.com/

http://osxbook.com/book/bonus/misc/linux/

Mvh
Jim Oksvold

Tak for linket som jeg har læst med interesse - jeg må dog konstaterer at min viden og evner ikke rækker til at gå igang med disse processer.
Husk på - det er for mig et nyt og fuldkomment ukendt sprog. Jeg havde håbet på at jeg bare kunne sætte en dvd i drevet og boote herfra og så klarede programmet resten.
mvh
per

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-02-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]