Re: [NOVICE] Linux på en Mac Pro

Per Jensen wrote:
> Jeg er absolut tumpe når det handler om Linux. Jeg har installeret Linux
> Madreake 9 på min PC sammen med windows og det hele fungerer fint.

For en ordens skyld vil jeg lige gøre opmærksom på at Mandrake 9 er
tudsegammel.. Det er efterhånden et par år siden de ændrede navn til
Mandriva - og der var i hvert fald også en 10'er, så den er nok mindst fire
år gammel, i Linux-verdenen er det _meget_. Så hvor det hele fungerer fint
med Mandrake 9 ville det sikkert fungere aldeles glimrende med Mandriva
2007.

--
openSUSE begynderguide: http://suse.linuxin.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-02-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]