Re: [NOVICE] X med to skærme.

Hej
Jeg har samme grafikkort med to skærme kørende, dog under KDE - men
det er nok ikke så afgørende.
Hvordan har du lavet opsætningen?
Jeg bruger Suse10.1 og der er der et lille program med, der hedder
tiny-nvidia-installer, som skal køres med parameteren --update i
runlevel 3.
Derefter kan jeg med sax2 (suse specifik) sætte skærmene op.
Brug Xinerama indstillingen, og konfigurer begge skærme.

mvh Mogens Jæger

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-02-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]