Udskrivning via D-Link 713P fra openSUSE 10.2

Jeg har en Epson Color Stylus 600, som er forbundet til printerporten på en
D-Link DI-713P wireless device. Jeg har adgang til internettet fra openSUSE
10.2 via D-Link. Men når jeg konfigurerer en printer driver for direct
network printing og giver IP address på D-Link, som er 192.168.0.1 og
anfører porten til at være 515, som var resultatet af en søgning på Google,
så er der forbindelse til porten under opsætning af driveren, men hvis jeg
udskrive en testside,  så kommer der ikke noget ud, selv om printerdriveren
ser ud til at fungere, idet den skrifter mellem forskellige status på jobbet
indtil det forsvinder. Hvad gør jeg forkert?
--
Med venlig hilsen Niels Jensen
Living Safely in Slangerup - Northwest of Copenhagen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-02-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]