Re: [NOVICE] Mandriva => Kubuntu driver

On 17 Jul 2006 at 17:08, Jan Trøjgaard wrote:

> Hvilken bundkort,
Se ovenfor (Intel d101ggc)

> alien
Det prøver jeg, er den til at finde?
Har fundet den på packages.ubuntu.com :-)

Kan jeg 'man alien' efter install?

Tak indtil videre
Danjel

> Heller ikke pc'en den får også hedeslag.
>
> Med venlig hilsen
> Jan Trøjgaard          | trojgaard
> http://troejgaard.dk
>

> sslug-novice: Listen for begynder-relaterede sprgsml

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-08-01, 02:03 CEST [an error occurred while processing this directive]