Re: [NOVICE] Thunderbird

> i hvert fald kørte det under win, men min SuSE
>kunne absolut ikke finde det.

Hvilken versjon av SUSE?

>Thunderbird'en, kommer den for hvert (ca.) 10 minutter, og beder mig om
>at angive passwordet - jeg kan så 'hakke af' ved, at den selv skal huske
>det, men det har ingen indflydelse.

Prøv å logge inn som root og gjør forandringen derfra.
Det kunne tenkes en funksjonalitet
som gjør det umulig for ansatte i ett firma
å fjerne kravet om passord etter 10 minutter
- altså autoutlogging etter 10 minutter
som ikke kan endres av bruker

Eventuelt kan det være en bug -
prøv gjerne oppdatering over Internett hvis den er tilgjengelig for din versjon av SUSE.

>Når jeg at afslutte inden de 10 minutter er gået, kan jeg genstarte uden
>at skulle skrive passwordet - så her virker 'hukommelsen'.

>Nogen der kan hjælpe med en ide til, hvor/hvad der er gået ged i?

>På forhånd tak
>mvh Mogens Jæger

Mvh
Nattsupporten
Jim Oksvold

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-08-01, 02:03 CEST [an error occurred while processing this directive]