wma drm

Hej Sslug'er...

Kan man konvertere en DRM kodet WMA til mp3?

Man kan købe masser af (lovlig!!!) musik på nettet, men meget af det
er wma/drm, og jeg kan ikke afspille dem hverken på min afspiller i
bilen (selvom den understøtter wma) eller på min kubuntu box.

Så min tanke var at konvertere til mp3, dem har jeg ingen problmer
med...

pft
Danjel

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-08-01, 02:03 CEST [an error occurred while processing this directive]