Interview med en begynder

Hej Novicer ;)

Jeg er i forbindelse med mit studie på Danmarks Tekniske Universitet (DTU) i færd med at skrive en opgave om open source softwares udbredelse blandt private computer-brugere og i den forbindelse ville jeg gerne have et interview med et par personer der for nylig (i slut 2005 - 2006) er begyndt at bruge Linux. Det skal helst være nogen der ikke er alt for "nørdede" (f.eks. er computer-administrator på jobbet osv) og som har valgt at bruge Linux som deres primære desktop. Interviewet klares over telefonen og forventes ikke at tage mere end en ½ time. Hvis du skulle være interesseret eller kende nogen der er, så skriv en mail til mig på adressen thomas_sevelsted(at)hotmail(dot)com, så vi kan aftale et tidspunkt jeg kan ringe.

Venlig hilsen

Thomas Sevelsted Nielsen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-08-01, 02:03 CEST [an error occurred while processing this directive]