mix af lydfiler

Kender du et program der kan løse mit problem.
Jeg har brug for et ikke gui program der kan mixe en række mp3 lydfiler.

Programmet skulle gerne kunne lave noget lign:
spor 1: [---lydfil 1---]              [---Lydfil 2---]
spor 2:           [----------Lydfil 3---------]   [---Lydfil 4----]

Hvor det er muligt at sætte starttidspunktet for hver lydfil.
Desuden skal det være muligt at sætte volume i forhold til en tidskode for hvert enkelt lydfil.

Kort sagt en program i stil med Audacity bare i en server udgave der kan lave en samlet lydfil udfra en xml fil eller lign. med information om filnavne og tidskoder.

Jeg har allerede kigget på ecasound og sox. Men de opfylder ikke helt mit behov.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-08-01, 02:03 CEST [an error occurred while processing this directive]