Problem med att lyssna på DR med Firefox

Jag skulle vilja kunna lyssna på vissa radioprogram på DR med Firefox i både Windows och Linux (Knoppix). De program jag vill lyssna på finns inte som podcasts, utan endast streamat. Jag har provat med Firefox 1.0.6 under Windows 2000. Om jag på <http://www.dr.dk/P1/Dokumentarzonen/Udsendelser/2006/07/20060630132354.htm> klickar på "Dagens Muhammedtegning 1" så får jag upp ett tomt litet fönster och fel program hörs hackigt (det fungerar korrekt i Internet Explorer). Finns det något sätt att få det att fungera? Jag kan lyssna på radioprogram på SR.se med Firefox och Windows.

Jag har även testat med Firefox på Knoppix v4.0DVD och då får jag upp ett fönster "Open PlaylistGen.aspx" och att det är en ASF-fil. Jag vet dock inte vad jag skall öppna den med. Gör jag samma sak med radioprogram på SR.se så får jag upp "Totem Movie Player" med "No file" och datorn låser sig. I Konqueror under Knoppix får jag upp samma sak för DR.

Jag har även provat att lyssna på MIDI-filer genom att klicka på länkar i Firefox under Knoppix och då spelas de med "Timidity", men man ser inget fönster och kan inte stoppa uppspelningen.

Firefox under Windows och Knoppix borde helst fungera utan konfigurering för dessa vanliga tillämpningar.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-08-01, 02:03 CEST [an error occurred while processing this directive]