Re: [NOVICE] Re: [Spam] Re: [NOVICE] Hjælp til installation af nVidia grafikkort

Martin Nielsen wrote:
"allan" <sslug@sslug> skrev i en meddelelse news:sslug@sslug
sslug@sslug skrev:
<sslug@sslug> skrev i en meddelelse

Jeg takker endnu engang for hjælp og vejledning. Jeg kan forstå at der er en del problemer med Debian på AMD64, men nu er jeg blevet ret glad for det, så jeg håber det lysner og jeg vil nok lige give det en chance hvis det ikke volder for mange problemer. Jeg undrer mig over at jeg aldrig før har hørt om Ubuntu, det kan selvfølgelig være fordi jeg har holdt en lang Linux pause. Det virker rigtig populært og der er mange der anbefaler det. Er det udelukkende fordi det er brugervenligt for nybegyndere?

Det er en relativ ny distro nyheder er altid interessandte. Jeg har prøvet den men er vendt til bage til Debian, kører i øvrigt også
AMD64 med Nvidia, unstable. Fortiden kære det fint men der har været nogle problemer. Mine har dog meste været relateret til kernen hvad Ubunto ikke kan gøre noget ved.

PEA

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-08-01, 02:03 CEST [an error occurred while processing this directive]