Re: [MOEDE] Re: [ANNOUNCE] Foredrag om SVN + Emacs

On 14/12/2009, at 15.39, Christian Mondrup wrote:

> På min lønarbejdsplads Scandiatransplant (http://www.scandiatransplant.org/) har vi benyttet emacs i årevis og har på det seneste også taget SVN i brug. Så det annoncerede foredrag i morgen tirsdag den 15. december er lige i centrum for vores interesser. Men da vi alle arbejder og bor i Århus, har vi ikke mulighed for at komme til foredraget.

> [...]

Jeg tror at dette foredrag bliver forsøgt igen i januar pga. lille tilmelding, hvilket muligvis skyldes at jeg fik skrevet 2 forskellige datoer i den første email som jeg fik sendt til announce listen.

I øvirgt så er dette arrangement ikke et SSLUG arrangement, men SSLUG medlemmer har dog gratis adgang.

JonB