Re: [MOEDE] svar på linuxdag på CBS

On 2008-04-25, Georg Sluyterman <sslug@sslug> wrote:
> Jeg mener der bør deles én distribution ud. Hvis der kan opnås
> (nogenlunde) enighed om det, så kan det diskuteres hvilken distribution
> det så skal være.

Jeg ville som debianmand ikke brokke mig over hvis det var en af
følgende:

debian
(k)ubuntu
opensuse
Måske PCLinuxOS
Måske mandriva
Måske fedora

Og ikke nogen rebrandede udgaver eller afledede af ovenstående.

> Personligt så tror jeg det eneste man opnår ved at dele flere
> distributioner ud er, at folk bliver forvirrede.

Enig, så længe målet er totalt fremmede mennesker (som linuxdag på cbs)
- en sslug-stand på linuxforum ville være anderledes (Men ikke synderlig
  relevant for denne tråd)

/Sune