Re: svar på linuxdag på CBS

Keld Jørn Simonsen writes:
On Mon, Apr 21, 2008 at 10:20:24AM +0000, Sune Vuorela wrote:
On 2008-04-19, Keld Jørn Simonsen <sslug@sslug> wrote:
> Stadigvæk: svar på Jespers indvending om sikkerhedsopdateringer:
> Pclinuxos leverer sikkerhedsopdateringer. Hvad havde dit indlæg med
> dette at gøre, Sune?
Jeg læste jespers indvendinger var mere generelt om at vælge keldix som
den distribution man uddeler.
Jeg mener stadig at det er det forkerte valg, med mindre formålet er
promovering af keldix og ophavsmanden.
(Havde man valgt pclinuxos, havde jeg nok ikke protesteret)

Vi havde også pclinuxos til uddeling, men den er jo engelsk.

Kan man så ikke stikke dem en (K)Ubuntu, hvis ikke der findes PCLinuxOS på dansk (hvorfor søren kan man ikke vælge sprog ved opstart i PCLinuxOS?). Mht. Keldix, så synes jeg navnet er uheldigt. Hvis overhovedet så kunne man fjerne navnet, og fortælle at det er PCLinuxOS, hvor der er et par programmer der på forhånd er installeret og sat op. Så er folk heller lige så forvirret over alt det der navnepilleri og de mange distributioner.
--
Vh. Georg