Re: [MOEDE] noter fra linuxdag gruppe 2008-03-05

Martin Schlander skrev:
> Keld Jørn Simonsen wrote:
>  > Der er trøjer fra Kulturnatten - men det er SSLUG-trøjer.
>  > Badges?
>

> Jeg har i omegnen af 50 røde linuxforum t-shirts liggende hvis det er.

Umiddelbart tror jeg (ud fra hukommelsen), at de måske ikke rammer
helt i plet, blandt andet på grund af årstallet?

Godt nok har jeg vist selv et eksemplar, men kunne du lokkes til at
medbringe én prøve, hvis du kommer på CBS på onsdag? Det ville nok
også være godt at vide spredningen i antal af forskellige størrelser.

--
/Jan