Re: [MOEDE] Referat af forberedende valgmøde

Ole Tange wrote:
> Jeg har delt et dokument med dig, der kaldes "folketingsvalg":
> http://docs.google.com/Doc?id=df65rjng_23hc9mmg&invite=c955jsb
>
> Det er ikke en vedhæftet fil - den er gemt online på Google
> Dokumenter. Hvis du vil åbne dette dokument, skal du bare klikke på
> linket herover.
>
> Rolf teksten ind.

.. og man skal have en Google-konto :-/

Eller er det bare mig der ikke kan finde ud af at tilgå det direkte.

--
Vh. Georg

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-10-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]