Re: [MOEDE] Software Freedom Day 15. september 2007

Martin Schlander skrev:

> Det noterer jeg lige - er der nogen der kan kontrollere om der var tryk
> foran på t-shirts fra 2006? Så vi kan konstatere om leverandøren har begået
> en fejl/snydt eller ej - eftersom Keld havde bedt dem om at levere det
> samme som sidste år.

Desværre var der heller ikke tryk foran på t-shirts fra 2006 (så
leverandøren har leveret som rekvireret). Håber stadig at noget
'sildesalat' (læs: tryk på brystet), som foreslået, kan blive
sponsoret næste år/gang?

> Der er 21 der havde skrevet sig på wikien, pto havde dog meldt afbud,
> derudover havde en 3-4 stykker henvendt sig pr. mail. Jeg kender langt fra
> alle - så jeg kan ikke helt sige, om nogle af dem der kom, ikke
> havde "tilmeldt" sig - men umiddelbart ligner det et fremmøde på 50-60% -
> men lad os hæfte os ved det positive - vi var flere end året før.

Jeg spurgte blot for at have lidt statistik i baghånden (næste/en anden gang).

I øvrigt synes jeg, at Amagertorv fungerede godt, og måske bedre end
Gammel Torv (2006).

Har du/nogen oplysninger om, hvad forbruget i øvrigt var af DVD'er,
balloner og snore, helium, andet?

--
/Jan

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-10-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]