Re: [MOEDE] Software Freedom Day 15. september 2007

Jan Hertel wrote:
> - tryk på forsiden af t-shirts (som vist også var planen), for
> eksempel 'klistermærket' fra softwarefreedomday.org (hvis det passer
> sammen med t-shirtens farve).

Det noterer jeg lige - er der nogen der kan kontrollere om der var tryk
foran på t-shirts fra 2006? Så vi kan konstatere om leverandøren har begået
en fejl/snydt eller ej - eftersom Keld havde bedt dem om at levere det
samme som sidste år.

> - hvor mange (%) tilmeldte mødte op?

Der er 21 der havde skrevet sig på wikien, pto havde dog meldt afbud,
derudover havde en 3-4 stykker henvendt sig pr. mail. Jeg kender langt fra
alle - så jeg kan ikke helt sige, om nogle af dem der kom, ikke
havde "tilmeldt" sig - men umiddelbart ligner det et fremmøde på 50-60% -
men lad os hæfte os ved det positive - vi var flere end året før.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-10-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]