Re: [MOEDE] Software Freedom Day 15. september 2007

Tak for nogle gode timer - og specielt tak til Martin for det kæmpe store arbejde med ALT det praktiske.

Jeg havde en oplevelse af - (til forskel fra tidligere år) - at det var nemmere at sige "Linux" og "Open Source" - at der var en større genkendelighed hos mennesker vi snakkede med - måske fordi - jeg selv - er blevet bedre til at bruge emner i samtalen - som er genkendelige hos de mennesker vi møder på gaden. Jeg bruget "FireFox" - og "OpenOffice" - og det gav et udgangspunkt - hvor 'samtale' var mere gensidig. Om det er en større viden hos de mennesker vi snakker med - eller det er min kommunikation der er blevet bedre end sidste år - det kan jeg ikke afgøre - men jag havde en fornemmelse - at jeg ikke skulle starte med Adam og Eva - hver gang - og det var en fed oplevelse.

Der var også en kommentar som jeg bed mærke i - nemlig at en del af de unge mennesker jeg snakkede med - fortalte - at "ja - openoffice - det kender jeg godt - det bruger vi på skolen". Så måske er det lange seje træk ved at bære frugt.

Mange gode hilsener
Ove

Surf the Web in a faster, safer and easier way:
Download Opera 9 at http://www.opera.com