Re: [MOEDE] Software Freedom Day 15. september 2007

Jan Hertel skrev:
> Martin Schlander skrev:

<--- klip --->

> [...]

godt skrevet

<--- klip --->

gode billeder

- tryk på forsiden af t-shirts (som vist også var planen), for
eksempel 'klistermærket' fra softwarefreedomday.org (hvis det passer
sammen med t-shirtens farve).

- hvor mange (%) tilmeldte mødte op?

PS.: udførsel => udførelse

--
/Jan

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-10-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]