Re: [MOEDE] Software Freedom Day 15. september 2007

Så er vi registreret under navnet "SSLUG, DKUUG og Linuxforum"
http://softwarefreedomday.org/map/2007

Vi skulle gerne modtage to t-shirts, en bunke Ubuntu-CD'er, en smule
OpenCD'er samt nogle balloner formoder jeg, fra SFD-organisationen.

Som hold kan vi købe yderligere t-shirts for 15$/stk. - enkeltpersoner kan
købe dem for 30$/stk. Hvis der er interesse kan vi måske samle sammen til
en bestilling.

Jeg har modtaget en kasse med ca. 250 openSUSE DVD'er. Hvis nogen godt kunne
tænke sig at se 250 SUSE-DVD'er så se her:
http://suse.linuxin.dk/suse2.jpg

Jeg vil indlede forhandlinger omkring vores placering snart. Jeg påtænker at
prøve med Amagertorv/ved Illum som første udspil.

Men jeg kan se på ansøgningerne fra sidste år at vi blev flyttet til en lidt
mindre central placering end oprindeligt ønsket, så vi må se hvordan det
går.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]