Re: [MOEDE] Software Freedom Day 15. september 2007

Jan Hertel wrote:

> <--- klip --->

> At sætte arrangementet i kalenderen (SSLUGS forstås), så skal vi ikke
> (nødvendigvis) hver i sær skrive det ind i vores egen kalender?
>
> Ballonerne var det store hit sidste år.

Ja - forældrene kommer jo ikke forbi før ungerne har fået en ballon :)

> Teltet (en hvid have-pavillon) var medbragt af arrangørerne.

Det var DKUUGs. Den afgik ved døden ved samme lejlighed. Blæsevejret var
ret hård ved den.

> Hvor mange CD 'gik' der sidste år? Så vidt jeg husker, var der (stort
> set) kun Ubuntu, og nogle udgaver (den 'almindelige') udgik vi for
> inden afslutning (sådan ca.)?

Mange. Ca. 600 fordelt på 200 nye Ubuntuer og 400 lidt ældre Ubuntuer.
Der var også nogle 64-bit mellem dem.

> Der blev vist givet lidt at drikke til deltagerne afslutningsvis?

Jeps.

Husk et kamera!

/k

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]