Re: [MOEDE] Software Freedom Day 15. september 2007

DKUUG vil også gerne lave noget på software freedom day.
Skal vi lave et fællesarrangement? Det har vi vist gjort tidligere.

Hilsen
keld

On Mon, Jul 23, 2007 at 08:50:16PM +0200, Martin Schlander wrote:

> Ja.
>
> Det ser i øvrigt også ud til at FLUG har planer, hvis du ikke har set det.
>
> Lørdag d. 15/9 fra kl. 10-14 vil vi stå et centralt sted i København og
> uddele ting og sager (f.eks. CDer, DVDer, balloner, foldere, eller andet)
> samt fortælle interesserede om software-frihed.
>
> Jeg har 300 openSUSE 10.2 DVDer på vej fra Tyskland og forventer at vi får
> Ubuntu CDer, OpenCD'er balloner og t-shirts fra organisationen bag Software
> Freedom Day.
>
> Hvis du vil være med så skriv dig på:
> [...]

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]