Re: [MOEDE] forslag til møde

Jesper Krogh wrote:

> Hvis du kan udspecificere det lidt .. så kan det være at vi kan finde
> nogle der kan dække del-opgaver. Jeg har lidt svært ved at bryde
> ovenstående ned i noget konkret.

Jeg vil meget gerne være med (har faktisk haft Jans indlæg stående som ulæst
af samme grund), men kan ikke afse tid før en gang i løbet af december pga.
flytning.

De herligste hilsner
--
|   Claus Agerskov   | Jeg vil leve i en verden,  hvor al kommunikation
|     sslug@sslug     | har friheden til at vælge.
| http://www.chbs.dk |                             Claus Sørensen, 2001

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-12-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]