Re: [MOEDE] Foredragsholdere søges!

I sslug.moede, skrev Tomas Krag:
>  Hvis vi kan finde en passende dag kan jeg godt snakke lidt om freeradius
>   wlan og wpa, evt. med udgangspunkt i chillispot
>  (http://chillispot.org/) projektet.
>
>  Jeg kan ikke d. 6. december, men ellers plejer det at kunne lade sig
>  gøre om onsdagen.

Hvad med d. 13 december?

>  MythTV har jeg tidligere holdt foredrag om sammen med Kneth og Jens
>  Møller, og da jeg lige har geninstalleret min boks herhjemme kan jeg
>  sikkert også fortælle lidt om det med udgangspunkt i en
>  ubuntu-installation, men der er helt sikkert andre der har dybere
>  indsigt i det.

Jeg tror for MythTV's vedkommende, så vil det primære være at folk får
en fornemmelse af hvor godt det virker, inden man kaster sig ud i at
give et par 1.000,- til dedikeret hardware til boksen.

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-12-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]