Re: [MOEDE] Foredragsholdere søges!

Hej,

Hvis vi kan finde en passende dag kan jeg godt snakke lidt om freeradius
 wlan og wpa, evt. med udgangspunkt i chillispot
(http://chillispot.org/) projektet.

Jeg kan ikke d. 6. december, men ellers plejer det at kunne lade sig
gøre om onsdagen.

MythTV har jeg tidligere holdt foredrag om sammen med Kneth og Jens
Møller, og da jeg lige har geninstalleret min boks herhjemme kan jeg
sikkert også fortælle lidt om det med udgangspunkt i en
ubuntu-installation, men der er helt sikkert andre der har dybere
indsigt i det.

hilsen

/tomas

Jesper Krogh wrote:
> Idag kom følgende emner som folk godt kunne tænke sig at høre om:
>
> * Mail- og Web-server
> * Mailserver / Spamfilter
> * FreeRadius WLAN / WPA
> * Apache / Virtuelle Domæner.
> * MythTV
> * LDAP
>
> Specielt mail og web må der da være rigeligt med mennesker der kan klare
> at snakke 30-45 minutter om på "rygraden".
>
> Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-12-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]