Re: [MOEDE] Foredragsholdere søges!

Idag kom følgende emner som folk godt kunne tænke sig at høre om:

* Mail- og Web-server
* Mailserver / Spamfilter
* FreeRadius WLAN / WPA
* Apache / Virtuelle Domæner.
* MythTV
* LDAP

Specielt mail og web må der da være rigeligt med mennesker der kan klare
at snakke 30-45 minutter om på "rygraden".

Jesper

I sslug.moede, skrev Jesper Krogh:

>  Som man har kunnet bemærke på den sidste announce der er kommet ud, så
>  er vi begyndt at putte et "lille" foredrag ind på onsdagsmøderne. Planen
>  ser p.t. således ud:
>

>  Onsdag d. 8 november:
>    Poul Erik Hansen vil snakke om Bash-programmering for begyndere.
>
>  Onsdag d. 15 november:
>    Kristian Vilmann vil snakke om "Opsætning og debugging af netværk
>    under Linux".
>
>  Onsdag d. 22 november:
>    Bryan Østergaard vil snakke om "Konfiguration af firewall(Shorewall)
>    og hvilke koncepter der ligger bag.

> [...]

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-12-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]