Re: [MOEDE] forslag til møde

I sslug.moede, skrev Jan Nielsen:
>  Men her er forslaget:::::
>
>  Linux til den erhvers drivende.
>
>  Altså hvor der bliver vist et eller flere forslag til den erhvers
>  drivende. Sådan at maskinen dækker de behov der nu er i et generlt
>  firma. Hvis det kan blive til en eller flere brancher med deres  ønsker
>  til programmer. Vil det være cool nok.....
>
>  Hvorfor... Jo mange personer der "leger" med linux støder ofte ind i
>  Erhvers drivende. Der med held kunne benytte sig af linux. Dog er det
>  ofte sådan, at det kan for det uøvede øje, være svært at finde vej i
>  junglen af mange programmer. Ikke mindst til regenskab.

> [...]

Hvis du kan udspecificere det lidt .. så kan det være at vi kan finde
nogle der kan dække del-opgaver. Jeg har lidt svært ved at bryde
ovenstående ned i noget konkret.

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-12-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]