Re: [MOEDE] Julefrokost onsdag d. 20 december

I sslug.moede, skrev Ole Tange:

>  www.Kapelvej44.dk plejer også at have en julefrokost. Prisen plejer at
>  ligge på lidt over kr. 100.

Det var faktisk den ide jeg startede med, men et telefonopkald til
kapelvej44 viste at medborgerhuset står for lukning, så det var usikkert
om de overhovedet kom ind i december måned.

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-12-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]