Re: [MOEDE] Mødeønske

I sslug.moede, skrev Jacob Sparre Andersen:

>  Hvorfor skulle det også det?  Det er kalenderen vi bruger til at
>  annoncere møder i.  (men hvis der er nogen der føler behov for at
>  kopiere kalenderen over i wikien, så må de da gerne)

Derfor havde det da alligevel været meget fikst, hvis den (dig) havde
markeret dagen ud på listen i Wikien, da du smed den i kalenderen. Dens
eksistens var ingenlunde en hemmelighed for dig.

Det er stadig det eneste sted vi har til at forsøge at koordinere dage..

Anyway, jeg har skrevet den ind nu, så der ikke bliver flere
misforståelser. (om den dag)

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-02-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]