Re: [MOEDE] Mødeønske

Michael Rasmussen wrote:

> Melder du dig som oplægsholder?

Mit kendskab til bygning af RPM paker begrænser sig til, at jeg en gang i
for et år siden, eller mere, fandt en how-to på hvordan man laver dem, og
bare for sjov byggede en pake, og instalerte den.
Det i sig selv er ganske simpelt, hvis det er en ganske simpel pake, med en
lille håndfuld filer, og alle filerne skal erstatte tiderlgier filer.
Men hvis man skal til at se på konf filer er ændret, og sådan noget, så
bliver det mere kompliceret, og det har jeg ikke prøvet.

Så det er ikke noget jeg vil holde fordrag om.

--
Med venlig hilsen
Ivar Madsen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-02-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]