Re: [MOEDE] Mødeønske

Sune Vuorela skrev:

> Nah. Det ser jeg som en helt anden målgruppe.

Hvis man ser på gruppen af folk der har til opgave at implementere
»configuration and build management«-systemer til software er
produktion af Debian- og RPM-pakker vel blot to sider af samme sag.

Men jeg tror du har ret i at Debian-pakker er rigeligt til en hel
aftens underholdning.

Jacob
--
Internettets 20 års jubilæum i Danmark:
 http://dr.dk/videnskab/harddisken/realaudi/0301hd_dkuug.ram

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-02-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]